【因為健康問題而退出節目】曬第二胎超聲波相!

    不過今日就突然有報道指,佢最終因陀B引發嘅健康問題,決定退出節目,而工作人員亦表示,已向節目組表示會退出節目,不過仍然協商中。據悉佢只拍到下周播出嘅內容,節目組亦正物色其他人接替佢嘅工作。

    韓國元祖女團S.E.S嘅37歲成員Eugene,上周二宣佈陀B 4個月,為演員老公奇太映懷二胎,其愛女露熙就升呢做家姐,預產期係今年秋天,不過Eugene就未有停工,繼續擔任節目《女子Plus》主持人。節目噚日首播,Eugene於節目上大談大女露熙,表示露熙一搭車返幼稚園就會喊,明顯唔捨得父母所以唔想返學,近期情況先有改善,Eugene又公開咗第二胎嘅超聲波照片。

    不過今日就突然有報道指,Eugene最終因陀B引發嘅健康問題,決定辭退《女子Plus》嘅主持工作,而Eugene所屬事務所嘅工作人員亦表示,已向節目組表示會退出節目,不過仍然協商中。據悉Eugene只拍到下周播出嘅內容,節目組亦正物色其他人接替Eugene嘅工作。

    (蘋果日報)

    SHARE