【斬釘截鐵宣佈…】陳茵媺:依家咁拍拖出街食飯更加開心

    藝人陳茵媺(Aimee)為德國幼兒食品品牌拍攝全新一輯廣告,身為代言人的Aimee拍攝期間以一襲牛仔造型上陣,跟多名小演員於郊外田園拍攝。雖然不少藝人都表示怕跟小朋友合作,但自言童心未泯的Aimee就表示未有被小朋友考起,她坦言最喜歡跟小朋友及動物合作:「今日覺得好好玩,感覺唔似做緊嘢,好似同一大班小朋友玩咁!」

    唔同仔女合作

    被問到會否希望跟自己的子女合作時,Aimee即耍手擰頭謂:「我會集中唔到呀!」Aimee透露過往曾有廣告商邀請她與仔女一同拍廣告,但卻被她一一推掉,她指:「佢哋年紀仲細,一來唔想佢哋太多曝光,二來我覺得佢哋應該以讀書為先,先培養讀書心態,好似我以前咁,我都好鍾意拍嘢,但Daddy唔想我心散,要我大學畢業先,之後先可以選擇自己想做嘅嘢。」

    暫時唔再生

    Aimee與丈夫陳豪三年抱三,問會否再生小朋友?Aimee斬釘截鐵表示短期內未有這個打算,揚言暫時三個夠晒數:「湊三個小朋友好辛苦,因為我同阿Mo(陳豪)好多嘢都係親力親為,而且我想做番幕前工作,自從上次拍電影後已經努力keep fit,回復狀態準備復出。曾經有報道話阿Mo唔想我復出幕前,當然唔係事實,佢知我好鍾意拍嘢,佢好支持我,如果我要拍嘢,佢會負責湊小朋友,調番轉到佢拍嘢,就由我湊小朋友,我哋係partnership。」

    注重仔女健康

    係人都知陳豪係好老公,Aimee亦表示:「我同老公都好take care小朋友嘅所有嘢,尤其係飲食方面,我哋會親自買餸,選擇新鮮、有機嘅材料,然後親自去煮,咁樣會最清楚食物成份,我哋通常都會落香料,唔用調味料,保證小朋友食得最健康,無論是早餐、午餐定晚餐都會係咁,所以阿Mo一早起身都會煮早餐。」為了以最佳狀態復出,Aimee透露除了跟陳豪運動Keep fit外,平時飲食都會少油、少糖、少鹽:「如果拍拖食飯時,一個減緊肥,另一個唔係減肥,食飯會食得好辛苦,但依家我同阿Mo拍拖出街食飯更加開心,因為大家都要食得好健康,唔會引誘大家。」

    (on.cc東網)

    SHARE