【終於終於~】默認佗B:嗰個時間唔適宜

    至於問到今年會否再舉行慈善跑並落場支持?佢似乎意有所指,疑似默認有孕:「今年9月都會再搞,不過就未必會落場,嗰個時間唔適宜。(係咪好事近?)主要係唔想太過操勞,想養好個身子。(有咗BB嘅話幾時公布?)緣分到,大家自然會知。」

    藝人吳日言(Yan)今日孖住老公,出席萬希泉新錶發布會。提到少有與老公一同出席活動,Yan指上年舉辦慈善跑時幸得萬希泉贊助,故今次齊齊撐場報答。至於問到今年會否再舉行慈善跑並落場支持?Yan似乎意有所指,疑似默認有孕:「今年9月都會再搞,不過就未必會落場,嗰個時間唔適宜。(係咪好事近?)主要係唔想太過操勞,想養好個身子。(有咗BB嘅話幾時公布?)緣分到,大家自然會知。」

    提到較偏愛男仔定女仔,Yan指與老公各有喜好:「我鍾意女仔,可以同佢扮靚,同埋女仔多數黐屋企啲。老公就比較sporty,所以佢鍾意男仔多啲。不過其實生仔生女都開心,因為都恨咗好耐,仔女都係我嘅寶貝。」

    至於問到現的身體狀況?Yan則表示:「冇乜唔舒服,暫時都冇分別。」

    (on.cc東網)

    SHARE