【教仔仔有一套】徐若瑄竟然會話:怎麼媽咪我都覺得…

    43歲嘅台灣藝人徐若瑄(Vivian),14年同新加坡籍男友李雲峰結婚,翌年就生咗李V寶(Dalton),轉眼李V寶已經兩歲幾,Vivian都會不時喺社交網,同大家分享吓囝囝嘅生活照,今日佢又喺ig度貼咗一張相喇,但今次就唔係開心些牙,而係李V寶曳豬,被姨姨罰企嘅相。

    是咁的,Vivian喺ig度貼咗一張李V寶同一個哥哥罰企嘅相,Vivian留言話:「趁媽咪去工作不在家時,學哥哥從高高的床上跳下去差點撞到頭,於是阿姨說:站著反省10分鐘!反省完還要說:我以後不會從床上跳下來了!確定他真的知道自己做錯了什麼」

    相中見到李V寶個樣好認真,相信佢係好認真咁諗緊剛才喺床度跳落床,係有幾危險,能夠從錯誤中學習,李V寶真係好乖仔呀!大家可能會覺得身為媽媽嘅Vivian一定會好嬲,但最後佢竟然喺最後嘅留言話:「怎麼媽咪我都覺得好可愛」,不過天下父母都會覺得自己嘅小寶寶係最可愛嘅,應該係,除非唔係!

    (蘋果日報)

    SHARE