【被捕獲帶埋囡囡開工】原來已經佗B 8個月喇!

    現年38歲嘅佢喺15年生咗大女,o依家就佗緊第二胎,將會三年抱兩,今胎都已經有近8個月大,近日仲有出吓活動,雖然已經係巨肚但依然活躍。

    日前《蘋果》就見到佢喺港島區南灣出現,似開緊工,身邊有3、4個攝影團隊,仲換咗件黑色比堅尼,披住件紅色晨褸,踢住人字拖,由一名女助手緊隨護駕落樓梯。

    混血名模Ana R.呢胎明顯比生第一胎體型巨變,着住比堅尼上圍固然澎湃兼巨肚,肚臍更凸凸,好似隨時生得咁,Ana一邊落樓梯,左手就下意識摸住個肚做保護。

    原來Ana行去沙灘方向匯合工作團隊,原來兩歲幾大女Maya都有份開工,但可能天氣熱,Maya就扭計,坐喺媽咪大髀到又喊又要食奶嘴,搞到女助手要幫「小主人」拭淚,而Ana又要拎糖同生果安撫囡囡情緒。

    氹咗囡囡一輪,Ana見佢心情有啲平復收晒聲,就抱佢去沙灘埋位,好有耐性同佢玩咗一陣沙,之後就開始拍攝,攝影師就要求Ana跪喺沙度,而Maya就自動波錫錫、摸摸同攬攬媽咪巨肚,而Ana又雙手抱起Maya錫錫,相當溫馨。二人影咗一陣,Ana就叫助手畀水囡囡飲,佢就同攝影師睇playback同畀意見,之後再埋位影母女手拖手等構圖。Ana畢竟係專業模特兒,影咗一個鐘就完成拍攝,離開時就穿返藍色碎花裙,帶埋囡囡揸車走人。

    事後,《蘋果》就搵過Ana經理人,佢話今次拍攝係Ana自己搵攝影師影孕婦寫真留念,笑佢好母愛犯濫,好享受做媽咪同陀B,問到佢幾時生得,佢就話預產期喺7月頭,呢胎都會喺香港生,由於第一胎係開刀,今次都唔例外,但就唔會擇日生,問到Ana已否停工準備生B,佢就話佢o依家好精神,同埋夾埋湊女時間,仍然可以出席活動嗰類較輕鬆工作。講到佢身體狀況,經理人就話因為肚已好大,佢就成日尿頻要去廁所。

    ana r. 一家的圖片搜尋結果

    Ana R.同大女Maya

     

    (apple daily)

    SHARE