【第一胎用咗…】鍾嘉欣:要相隔1年時間先再見…

    藝人鍾嘉欣出席講座分享懷孕心得,見她照踩3吋高踭鞋,肚子亦愈來愈凸出。她透露返港兩個多星期,今晚終於返加拿大,現時心情既期待又不捨,但女兒最為開心,更指腹中BB今日6個月。嘉欣笑言:「BB知道今晚飛返加拿大,所以出嚟見下大家,好開心呀!我嘅心情今日有啲唔同,眨吓眼我留喺香港已經兩個星期,呢個係last一個活動,要相隔1年時間先再見大家,有啲唔捨得,但係我又好期待見個女(Kelly)同老公,頭先facetime個女,可能佢知我返嚟,佢笑呀,平時佢多數喊,老公唔想收線,因為我收線,個女就喊,我話20小時後就見到我。」

    問到今次返加國後,若果期間有可觀酬勞工作可會返港?嘉欣斬釘截鐵謂:「唔會,真係要生B,要祝福自己生產順利,因為過程只係一線之差,所以女人真係好偉大,希望大家祝福我3、4個月後生產順利,記得第一胎用咗17個鐘去生,聽日講第二胎10幾分鐘就攪掂,我希望都快,唔好喺車度囉!」

    嘉欣表示屆時老公會陪入產房,拍攝生產過程、影相兼剪臍帶,雖然現時仍未想知BB姓別,但嘉欣就大讚BB溫柔,不像大女般,於其肚中使用拳腳。對於好姊妹李亞男欲生B,問到對方可有向嘉欣取經?她謂:「我生完大女後變咗營養師,會睇書、同老公朋友傾啲自然療法學習健康知識。(變咗專家?)啲朋友依家叫我Dr.鍾,有咩頭暈身㷫、生痔瘡都搵我,我平時會食維他命、一啲食療、鹼性水提升免疫力,坐月都跟足傳統,例如食薑飯。」

     

    (on.cc / apple daily)

    SHARE