【Aimee都有嚟!】靚靚激罕出席:我面皮咁厚

    靚靚表示,自己除咗當選那年有參加過之外,廿幾年都冇參加過,佢話:「覺得多女人嘅地方,是非一定多!」問到靚靚見到佢時可會感到尷尬?靚靚話:「點解要尷尬呀!我面皮咁厚。」

    90年港姐冠軍袁詠儀(靚靚)昨晚都有到灣仔君悅酒店,出席「2018慧妍雅集36週年慈善晚會」,着西裝嘅靚靚到場時,楊婉儀就上前迎接,之後佢就同朱玲玲、王愛倫、趙雅芝、劉倩婷等人合照,靚靚表示,自己除咗當選那年有參加慧妍雅集活動之外,廿幾年都冇參加過慧妍嘅活動,佢話:「覺得多女人嘅地方,是非一定多!」

    兩年前梁小冰因為出席慧妍活動,因為一件外套與陳法蓉發生爭拗,問到靚靚今次嚟係咪撐小冰,靚靚就話唔係:「只係之前喺一個場合認識到Sandy(劉倩婷)呢個小師妹,其實都叫過我嚟呢啲慈善活動好多次,好多時都推咗冇出席。呢個小師妹叫我嚟一次,睇吓慧妍啲慈善活動係做啲乜嘢,所以今晚就嚟。」

    記者講笑話係咪踢佢入會,靚靚聽到就話:「踢唔到,o依家除咗老人會之外,咩都踢唔到我入會㗎喇!總之係嚟支持小師妹,因為見佢哋為慈善好努力。」問到見到陳法蓉時可會感到尷尬?靚靚話:「點解要尷尬呀!我面皮咁厚。」追問有冇約埋梁小冰嚟?佢笑笑口答:「咁佢仲係唔係呢個會先,其實冇乜所謂啦,為咗慈善都冇乜所謂。」

    (蘋果日報)

    SHARE