【屋企只有父親節因為⋯】靚靚聽到就苦笑:個仔從來都冇

    袁詠儀(靚靚)今早現身山頂,為「點滴揹水Walk & Run」主持開幕禮,更籌得超過220萬元善款。靚靚已經有一段時間冇跟隨機構進行探訪,但係佢一直希望帶埋阿仔魔童參與,可惜夾唔到學校假期,不過靚靚話本來佢今朝想叫埋魔童一齊參與,點知佢話:「今日係我假期,畀我休息吓,媽咪妳去擔水。」

    靚靚話呢個行動令大家明白食水嘅珍貴,所以佢好細個開始,已經限制魔童嘅沖涼時間,連擦牙洗臉都唔會長開水喉。唔知今年母親節佢又會收到乜嘢禮物呢?靚靚苦笑話個仔從來都冇乜表示,呢啲係做嚴母嘅慘處,屋企只係有父親節,唔知老公張智霖又會唔會包包做禮物?靚靚搞笑話:「佢會話妳又唔係我阿媽,不過我都唔係好緊張呢個節日,反而會送花畀媽咪、奶奶,同阿仔啲契媽。」

    噚晚喺慧妍晚宴,靚靚留守拍賣環節後先走,唔知佢有冇撞到陳法蓉?佢就笑笑口話:「我都冇尷尬,係你哋講到尷尬。我唔驚,我有個勇字,我成晚不停同李丞責講風水命理相學,另一邊關之琳就講扮靚,成晚都好有得著,兼且人好多,都冇乜機會同其他人打招呼。」

    (蘋果日報)

    SHARE