【去咗箍住老公嘅心嘅地方】張敬軒被懷疑結咗婚 佢咁回應…

    歌手張敬軒(軒仔)早前偕同電台DJ細So飛到日本做直播,軒仔更帶細So去到一位日本人妻屋企,到自我介紹時,軒仔就話自己叫「渠」,而細So就叫「王」,然後呢隊新晉男子組合「渠王」就跟住人妻「惟明」入屋。雖然大家認識不久,但人妻「惟明」就表示是第一次見識到香港男士,仲大讚他們很精壯。

    佢哋去日本搵人妻學煮住家飯。

    入到屋,急不及待坐低的細So見到一枱都是美味餸菜,仲有個疑似「人夫」在場,即刻大嘆失望,軒仔就話:「我不嬲都話帶你嚟食住家菜,你唔好心邪先得㗎。」原來該處是日本人妻學煮住家飯去箍住老公的心嘅地方。

    軒仔成功學整燒玉子。

     

    開餐時,細So就問人妻惟明同疑似人夫係咪結咗婚,他們就表示唔係,原來二人只是工作夥伴,二人反問軒仔同細So是否結了婚?

    軒仔(中)被問係咪同細So結咗婚。

     

    軒仔就即刻推開細So大嗌:「No、No、No!」不過細So就不肯放過軒仔搞爛gag笑說:「我哋離咗婚。」嚇到軒仔擘大個口得個窿。

    乜佢哋真係咁似一Pair?

     

    張敬軒 (資料圖片)

     

    (on.cc)

    SHARE