【想畀人睇到自己係得嘅】原來細細個已經咁可愛!

    小時候眼仔睩睩超可愛,她笑言自小已很任性:「因為我係家姐,所以好細個已經想畀人睇到自己係得嘅,所以都算有主見,好清楚自己想讀邊一科,入邊一行,唔知咁算唔算係任性呢?但最緊要係媽咪無限量嘅支持。」

    港姐出身的蘇韻姿(Andrea)在處境劇《愛.回家之開心速遞》中,飾演一名成績優秀的「學霸」,而現實中的她自小接受蘇媽媽的悉心栽培,小小年紀已接觸跳舞、彈琴、朗誦等才藝訓練,可謂文武雙全。

    小時候的Andrea眼仔睩睩超可愛,她笑言自小已很任性:「因為我係家姐,所以好細個已經想畀人睇到自己係得嘅,所以都算有主見,好清楚自己想讀邊一科,入邊一行,唔知咁算唔算係任性呢?但最緊要係媽咪無限量嘅支持。」

    Andrea笑言要多謝媽咪一直陪伴她學習:「最開心係媽咪畀好多機會我去試唔同興趣,但又唔會畀壓力,我同弟弟好快搵到啱自己嘅興趣。」

    (on.cc東網)

    SHARE