【吳家樂忍無可忍】連淡出娛樂圈多年嘅李珊珊都…

    吳家樂為大台服務咗長長24年,前年終於憑《城寨英雄》扮演反派「春美哥」上位,喺台慶頒獎禮攞到「專業演員大獎」,可惜依然冇被大台重用!

    最近拍新劇《包青天再起風雲》,男主角「包拯」由譚俊彥飾演,張振朗演「展昭」,女主角係胡定欣、姚子羚,家樂只係拍攝其中一個單元《花蝴蝶》。日前家樂喺微博貼同譚俊彥、胡定欣、袁文傑等機場出發相片,見到家樂豎起V字手勢,高高興興飛去吐魯番開工,翌日拍攝又貼造型相,完全冇介意做主角定配角。

    點知今日家樂忽然po咗一段文字,似忍無可忍才喺微博留言:「一直以為甚麼的改變也影響不到我的工作態度,做好本分,逆來順受!但原來自己EQ真的不高,能力有限!只好繼續獨來獨往。」

    家樂似乎拍攝嗰時發生不快事,觸動咗佢嘅神經,一直以嚟逆來順受嘅佢終於頂唔住,淡出娛樂圈多年嘅李珊珊,見朋友唔開心,亦喺微博力撐好友,叫家樂「別被契弟扯後腿」,珊珊回覆:「阿B,不論情況環境多惡劣,只有眼前路,勇往直前,我會是第一個在旁撐到你最後。義無反顧。現在一劇接一劇的良機,每逢阻你的,遇神殺神遇佛殺佛,別被契弟扯著你的腿,阻礙前進步伐。從來你視你的工作就是生命,記住沒人能破壞傷害它。」

    究竟家樂拍攝時同劇組發生乜事呢?傳媒向家樂了解,佢僅以兩字回覆:「謝謝!」

    吳家樂噚日喺facebook呻「冇價值,俾人當透明真係好冇癮」,未知係講工作人員定同劇演員!?對於家樂話被當透明一事,問到同劇組嘅姚子羚係咪有事發生,佢回應時就話:「我唔清楚呀!我呢幾日冇佢有同場口。」

    (蘋果日報)

    SHARE