【向電子奶咀Say NO】唔做虎媽:好少畀佢學嘢

    問到囝囝鍾意媽咪還是妹妹多些?他細細聲說:「鍾意媽咪。」佢最難忘一次收到囝囝送的母親節花,「其實有一次佢送咗支花,我見朵花謝咗,咪丟掉啦,跟住佢第二日喺垃圾筒發現咗支花,喊喊喊問點解,嗰時佢好細個,得三歲。」

    做兩個小孩的媽咪,何嘉莉坦言不做怪獸家長,只想子女開心、自信,自由成長。Jean現時升讀國際學校,沒有密不透風的學習班、課外活動,「好少畀佢學嘢,佢而家大咗,佢鍾意畫畫,所以畀佢學,同埋有去踢波。最緊要品格好、有禮貌,出外唔會太粗魯。」


    大仔快六歲,細女才剛滿七個月,機師老公經常要飛,一家四口幸福也要靠媽咪打點,「生咗個女之後,時間真係塞到滿晒,因為仔女年紀太唔同,需要嘅亦唔一樣,真係要係咁塞係咁塞,等佢哋瞓晒覺,我先可以有私人時間做拍片、upload工作。」

    【有型湊仔KOL 】
    38歲有型媽咪何嘉莉,湊住兩個小朋友,結婚事隔15年重新簽了英皇,以KOL身份工作。Ig分享喼弗扮靚、如何有型湊仔、親子瑜伽等心得,也上載自己為囝囝剪髮教室等。


    「拍戲、唱歌真係唔會啦。」問何嘉莉再追一個小朋友?她哈哈大笑:「唔想再有呢個意外啦,而家已經冇晒時間,再多一個真係搞唔掂,而家花咗自己身上嘅心思真係少咗,shopping都係睇童裝,自己衫就online shopping簡單啲。」

    (蘋果日報)

    SHARE