【囝囝話我恨媽媽】糟糕媽咪鬧仔:你死掉我也不會在意

    為人父母甚艱難,除咗做好份工唔易,原來做爸爸媽媽都係一門好高深嘅學問。

    話說今年一月宣佈再度懷孕成功,今日凌晨就係fb同大家分享咗一個媽媽同囝囝嘅故事。她以中英文記錄這個為期9日嘅生活點滴,佢開就寫上「關於糟糕父母的故事」。原來過去9日,因為大仔「納小子」病咗而足不出戶,佢話囝囝開頭只是咳嗽、發燒,囝囝病到第6天時,甚至活動力下降,醫生懷疑佢係肺炎,所以要抽血,但囝囝就尖叫痛哭20分鐘拒絕。心力交瘁嘅新加坡歌手孫燕姿,因為囝囝身體唔舒服大哭大鬧,拒絕吃藥又一直看電視、吃朱古力,燕姿就同囝囝幾度爭執。

    大仔出世時,燕姿拖着囝囝手手影相。(微博圖片)

     

    到咗第8日,納小子甚至在寫了字條「你恨我」和「我恨媽媽」,身為媽媽嘅燕姿一氣之下回了「是嘛?如果你死掉我也不會在意的」最後母子倆互相道歉。燕姿之後再講到最後同囝囝嘅冰釋過程,佢話同一個晚上;「一次次極端暴躁,吐過的床單,在臥室地板上睡了兩晚。半夜小口喝熱水和常溫水。」、「各類酸奶飲料。查找食譜做骨湯。當然少不了到商場里喘口氣以防崩潰。」、「他終於順利地吃完一碗麵,而且沒有從任何一端排出来,我也快眼泛淚光。」

     

    之後囝囝寫咗一張紙條俾燕姿,上面寫住:「媽媽,我會幫你的」總算有個好的結局」,「在早晨4:30分我打着這些字的時候,突然意識到自己幾乎忘了大肚子的存在。」她也搞笑勉勵自己和老公:「還有一個就要來了?哈哈,我和Nadim又要重新再來一次了。我們已迫不及待。」

    孫燕姿搞笑勉勵自己同老公。(資料圖片)

     

    孫燕姿現時佗B 7個月(資料圖片)

     

     

     

    (apple daily)

    SHARE