【自小就好生性】9歲栢芝塞幾萬蚊畀媽媽因為…

    劉美娟今日喺尖沙嘴宣傳新書《擁有失去》,趁著母親節推出,佢話喺電台工作之後,就開始構思出呢本書,受訪者包括張栢芝、歐陽震華、王祖藍等等嘅人生經歷。張栢芝一章除咗提及感情、婚姻之外,亦有提到其演藝事業。

    栢芝憶述,當年拍《喜劇之王》,試鏡要見周星馳,星爺要求佢攞支筆扮點煙,當時栢芝見到枱面有包煙,就問:「點解唔俾我真嘅煙?橫掂我都食煙,直接啲。」當時星爺先是一呆,然後再隨栢芝意思做,當然最後取錄咗栢芝。事後星爺有問栢芝當時點解有咁嘅反應,栢芝就反問:「若果我真係進入角色,唔通拎住支筆去演嗎?」劉美娟形容:栢芝就是如此率直敢言。栢芝係單親媽媽,而父母亦喺佢9歲嗰年離婚。

    栢芝話當年媽媽好想帶佢走,但爸爸唔同意,於是佢就將收喺床下底嘅曲奇餅罐拎出嚟,裡面收埋佢儲咗多年嘅幾萬蚊(時維1989年)。栢芝用紙包住啲錢塞畀媽媽,又寫咗字條,內容大意叫媽媽好好生活、有機會嘅時候先至帶佢走。至今栢芝媽仲保留張字條。栢芝又表明,一定會再婚,但唔係為咗兩個仔,而係為咗佢自己,因為佢從來都冇放棄過愛情,自言依家仲好似十幾歲女仔咁,相信愛情。

    另外栢芝都有講教仔法,自言身教好重要,好似有次栢芝教Lucas溜冰,Lucas怕跌倒,挫敗同丟臉,不肯嘗試,於是佢刻意喺囝囝面前一再跌倒,甚至跌得瘀晒,要俾Lucas知道,跌倒唔緊要,重新爬起來就是了。劉美娟坦言欣賞栢芝,能夠喺別人眼中最痛苦嘅事,重新搵到真正嘅自己。

    至於歐陽震華(Bobby),劉美娟同佢真係老友鬼鬼,入行拍劇集《薛剛反唐》同Bobby結緣,至後期拍《壹號皇庭》成老友,而呢個劇亦係Bobby事業嘅轉捩點。Bobby喺書中憶述,佢出道時,英俊小生當道(其實任何時候都係0架喎…),佢係「最醜樣」一個,演的不是反派就是死屍,但演得多都熟能生巧,如擘大眼死、半閉眼死、抽搐中死、臉俯伏地下死、臉朝天死等等,全部都難唔到佢。

    Bobby仲試過為演好死屍角色,吸一大口氣然後閉氣兩分鐘,讓胸口平靜落嚟,避免捱駡。拍《壹號皇庭》令Bobby事業有起色,因為當時佢已經喺電視台演二三線角色十幾年,打算再唔成功,就轉行重頭開始,事關當時有間服裝連鎖店經常喺電視廣告招聘員工,月薪比佢喺電視台人工仲高,如果佢喺服裝店做10年,話唔定已擢升為店長喇。

    (蘋果日報)

    SHARE