【幫Jayden報三間小學但仲係⋯】李嘉欣:個嗰係一個好震撼嘅畫面

    每年母親節,李嘉欣都會和和奶奶、媽媽一齊食飯,今年亦不例外。已為人母的嘉欣,跟囝囝Jayden Max之間,都有悄悄話、小秘密分享,有時仲會講下爹哋的「小壞話」。

    問嘉欣為人母之後三件難忘事,她說:「最難忘可以講係佢出世嗰一刻,因為之前真係picture唔到會有個人仔、喺手術室攞咗出嚟,喺你隔籬,仲喺度喊,個嗰係一個好震撼嘅畫面,真係好難忘。」

    第二件難忘事,係為囝囝考小學。雖然報了三間學校,但一直忐忑兼擔心。至於第三件事,就係第一次收到囝囝親手做嘅禮物:「嗰刻真係好開心,0依家我就好衰,Jayden間中會送咗啲唔係好睇得明嘅藝術作品俾我,唔想嘥位,只係影低就掉咗喇。」

    嘉欣坦言,作為母親,她一時是慈母,一時是嚴母,囝囝亦怕她多過怕爸爸許晉亨,有時亦要同步管理埋老公,但感覺幸福,「我有嚴肅嘅一面,但惡得多都會攰,有時都會用朋友之間方式相處,但母子之間唔係真係朋友,我需要管教佢,所以之會氹,會鬧,亦會同佢講道理。」

    (蘋果日報)

    SHARE