【陳豪當年講咗咩令Aimee嫁畀佢?】兩個超有默契咁一齊答⋯

    陳豪同陳茵媺兩公婆今日喺樂富出席「盛湯廚房」活動,為惜食堂籌款,大會邀得森美擔任大會司儀。大會安排陳豪揀湯俾老婆飲,佢就揀咗神級fusion湯:「Because she is my 女神。」仲餵老婆飲,陳茵媺即好甜咁話:「啲湯好甜,老公餵仲甜。」

    影合照嗰陣,森美主動走埋去攬住陳豪,笑言自己係第三者(港生同天諾re-u?)。陳豪受訪時笑言:「佢兩個都係我嘅人,我哋太熟喇!成日都有合作。」陳茵媺仲話自己唔會呻醋:「佢搞氣氛好好呀。」咁會否三人行食飯?陳豪笑稱:「我哋自己出街食飯都少,social life近乎零,因為工作同家庭都佔晒啲時間。」

    獲老公稱為女神,陳茵媺冧笑話:’He does it all the time. ‘陳豪就話自己唔會成日讚,因為要發自真心先講:「我唔係為氹而講,要好似我咁真心。」陳茵媺即好開心咁話:「Oh my Goddess!咁會覺得特別啲嘅。」問番陳豪當年講咗咩令你嫁畀佢?兩公婆即互相對望,陳茵媺話:「好難答你。」陳豪就好有默契咁話:「唔話你知。」

    陳茵媺又話自己唔係成日刻意讚老公,覺得呢啲只係生活嘅一部份。陳豪就話:「我覺得好似教小朋友咁,如果做咗好嘅嘢,就要正面去讚賞佢。係人都需要人哋鼓勵、欣賞,我哋嘅屋企都比較正面、好陽光,需要正向思想。」原來兩公婆噚晚都有去睇古巨基演唱會,陳豪話:「我初初以為係表演嘅一部份,後嚟先覺得唔對路,見佢之後跳舞都有啲生硬,知道佢忍住痛,好戥佢心痛,但亦覺得佢好堅強。」陳茵媺就大讚基仔好犀利,好欣賞佢嘅堅持。

    (蘋果日報)

    SHARE