【漏夜入院照X光】唐文龍:醫生話要立即醫治…

    外表大大隻嘅唐文龍,經常健身做運動,但幾大隻都有一日病倒嘅時候,噚日佢仲出席步行籌款活動,表面上好似好精神,其實佢咳咗成個月,抱恙上陣。佢話中西醫都睇勻晒都仲未好,咳到好似萬箭穿心。

    點知噚晚佢咳到頂唔住,漏夜去咗醫院睇醫生,醫生仲要佢照X光。佢喺Instagram上載幾張相,仲有一大堆藥,佢留言︰「人生面對最厲害的咳嗽,喉嚨發炎,終於變成氣管炎。照了『肺』,醫生說氣管『厚了』,要立即醫治,會好的,7日藥(好多藥),我累了,希望會儘快康復。」

    今日搵過唐文龍,佢話︰「醫生之前畀我啲藥,係普通抗生素,原來效力唔夠,噚晚去咗醫院睇醫生,好彩肺無事,醫生話氣管炎。」問佢呢兩日嘅工作,要唔要延期?佢話︰「本來今日要去幫香港政府拍一段環保宣傳片,好多謝佢哋,o依家改咗下星期先拍。但聽日我要上北京,同趙文卓一齊宣傳新戲,所以我噚晚再去睇醫生,o依家都唔敢做運動住,朋友見到我,都話我瘦咗。」

    唐文龍(左三)噚日抱恙出席步行籌款活動,同場仲有謝雪心(右二)。

    佢上載照肺X光片,好彩肺冇事。

     

     

     

    (apple daily)

    SHARE