【囡囡後腦落地撞穿頭】又慌又心痛:成隻手都係血

    她透露女兒性格好動,但半個月前發生意外:「佢後腦落地撞穿頭,我抱起佢成隻手都係血。嗰次第一次好慌,即刻坐的士送佢去醫院,嚇到連的士錢都唔記得畀。」她坦言當時非常心痛,很想哭及感到不知所措:「好驚冇咗佢。」

    藝人余曉彤(Hidy)以代言人身份,帶同女兒Willa到銅鑼灣拍攝健身中心宣傳硬照,兩母女拍攝前齊齊拉筋做足熱身。

    Hidy表示今次以「母女檔」為新分店拍攝硬照,問到酬勞有否增加,她笑說:「好開心,因為女兒賺錢。」Hidy謂早前與女兒客串電影,將女兒的酬勞於母親節當日請嫲嫲食飯:「嗰日都係我生日,我嫲嫲都話咁快食我個女嘅第一餐,四代同堂呢嗰時刻最幸福,會好好珍惜。」

    她透露女兒性格好動,但半個月前被其他小朋友撞倒,最後要縫兩針,Hidy說:「佢後腦落地撞穿頭,我抱起佢成隻手都係血。嗰次第一次好慌,即刻坐的士送佢去醫院,嚇到連的士錢都唔記得畀。」她坦言當時非常心痛,很想哭及感到不知所措:「好驚冇咗佢。」


    未考教練牌

    提到之前曾表示會考健身教練牌,Hidy表示仍未考,她解釋過幾天便要到青島拍戲一個月:「都會考,希望自己可以專業啲,依家都要人指導。想練到專業啲,自己冇咁易受傷。」她謂將拍攝動作戲,希望操fit身型,可以有多些線條。

    SHARE