【兩父子真係餅印咁!】認唔認到係邊個?

    兩父子笑起上嚟真係一模一樣!連網民都忍唔住直頭話佢哋好似Twins咁!「今天是你的生日。祝你兩歲生日快樂,我的兒子。兩歲是麻煩年齡,但我猜每個小孩(還有家長)都要經歷這個階段。祝你在父母、家姐的愛錫下快高長大健康美滿!」

    黃長興除咗拍劇同打理餐廳嘅生意,都不忘抽時間陪伴家人,家人喺佢心目中始終都係第一位,之前佢就同老婆Peggy及一對寶貝仔女Paige、Tristan拍廣告,一家四口齊齊拍住上搵錢,真係好so sweet㗎!

    而今日係黃長興細仔Tristan嘅兩歲生日,佢就喺ig度貼咗一張同囝囝慶祝生日嘅相,佢用英文留言話:「Today it’s your birthday. Happy 2 years old my son! The 2nd year is the” trouble year” but I guess every kid (and parent) must go through this age. Wish you grow up healthily and happily under papa’s, mama’s and big sister’s love… Joyeux anniveraire mon fils!(今天是你的生日。祝你兩歲生日快樂,我的兒子。兩歲是麻煩年齡,但我猜每個小孩(還有家長)都要經歷這個階段。祝你在父母、家姐的愛錫下快高長大健康美滿!)」

    兩父子笑起上嚟真係一模一樣!連網民都忍唔住直頭話佢哋好似Twins咁!

    (蘋果日報)

    SHARE