【預產期係9月】宣佈佗B首現身:有機會同我同一日生日

    表示一直有計劃生B,所以專登戒酒,做運動,調理好自己身體。佢仲透露陀B唔辛苦,好順,好開心,冇嘔。問到照咗係仔定女?佢就保持神秘感咁話:「照嘅時候,我感覺到,但我唔講得住,我同老公都想等吓。」鍾意仔定女?佢表示:「冇所謂,兩樣都鍾意,不過唔係twins。」

    名模Rosemary今日喺金鐘出席港安醫院慈善基金活動,母親節當日公佈懷孕5個多月嘅佢,身穿紫色吊帶裙到場,Rosemary嘅身型明顯比以前圓潤,上圍亦好豐滿,佢笑指:「我唔敢上磅,我估上圍升咗1 cup,o依家着衫要好鬆身。」

    問到會係順產定開刀?佢話:「順產,喺香港生,預產期係9月,有機會同我同一日生日,不過生BB會早會遲,但我希望同我係同一日。」佢仲指有朋友叫佢買定BB用品,不過佢笑言無從入手,只好請教已為人母嘅好友Ana.R。

    Rosemary指老公對佢好好,前兩晚仲特別為佢下廚煮牛扒,難怪佢忍唔住話「好sweet」。雖然Rosemary食素,但為咗BB吸收營養,所以牛扒都照食。問到佢嘅胃口有冇轉變?Rosemary透露好奇怪O依家唔鍾意食素。有人笑指佢呢胎係仔,Rosemary即時哈哈大笑咁話:「唔知呀,我O依家鍾意食pizza、意粉。」提到佢考獲瑜伽導師牌,Rosemary表示會繼續做瑜珈。對於佢早前做出一個倒吊動作,佢話:「當時我唔知自己有咗,之後醫生話唔可以做高難度動作,不過我識懷孕瑜珈,我會照做,仲有行山做運動。」

    (蘋果日報)

    SHARE