【生咗一仔一女】至索千金狂晒Fit到爆身材!

    係城中索千金,喺15年嫁咗人,二人育有2歲幾囝囝Khalil同1歲囡囡Kaia。

    同老公Karim結婚將近3年。(IG截圖)

    Alison婚後專心湊仔女,同做KOL,不時都會出席時裝牌子活動,見佢Ig就不時擺唔少家庭親子樂相,近日天氣熱,佢就一家四口去沙灘玩水,仲見佢着住比堅尼,生咗兩個仔女身型依然keep得弗到漏。

    曾昭亮(Alison) 穿比堅尼湊女去沙灘玩。(IG截圖)
    大仔Khalil。(IG截圖)

    噚日,佢就擺咗一張同囡囡黑白寫真,相中佢電咗o個爆炸髦髮,全裸抱實囡囡,盡顯性感hot mom,亦相當唯美有愛。傳媒就打畀Alison,佢就話係搵咗名攝影師Olivia Tsang影呢輯相,紀念下母親節,原本構思係同埋大仔Khalil三母子影,不過囝囝對鏡頭怕羞,笑言佢唔係太合作:「囡囡影o個時比較好一啲,但都唔係太容易,可能我哋皮膚貼皮膚,感受到我體溫同心跳,都不時會郁,佢哋兩個都好動。」

    (攝影:Olivia Tsang)
    (攝影:Olivia Tsang)

    問到佢點keep弗身材,Alison就話都係做運動同飲食控制:「我有打boxing,不過呢排忙湊小朋友,比較懶咗少去,不過湊仔都消唔好卡路里,成日同佢哋去好多outdoor活動,都係另一種運動,自己成日同自己講,想keep住身型靚呢個mindset,就會有動力做到。」

    曾昭亮生咗一仔一女,依然好身材。(IG截圖)

     

     

     

    (apple daily)

    SHARE