【恭喜哂陳柏宇】今次真係雙喜臨門~

    柏宇表示:「從來冇秘密,有咩都會拎出嚟講。」唯獨係太太有BB未夠三個月前,兄弟都好有義氣咁幫佢保守秘密,佢話:「我哋男人冇講過,但我老婆自己周圍同人講咗。」

    陳柏宇同趙勁皓(King)有份投資嘅麻辣火鍋店,昨天晚上喺尖沙嘴舉行開幕剪綵儀式 ,柏宇太太符曉薇大住肚現身,支持老公,而趙勁皓太太盧頌之同囡囡都有到場,兩位老闆接受訪問時透露由於銅鑼灣店生意唔錯,所以打算擴充營業。

    柏宇今次大約投資咗五百萬,預計今年底會喺荃灣再開第三間分店,柏宇直言自己對打理生意仲未學懂,但最重要就係搵到好嘅拍檔,而趙勁皓就話:「柏宇都係好拍檔,對我哋幾個生意拍檔好信任,大家從來冇拗撬,而且佢都融入咗我哋朋友圈。」柏宇表示大家係生意拍檔兼好朋友:「從來冇秘密,有咩都會拎出嚟講。」唯獨係太太有BB未夠三個月前,兄弟都好有義氣咁幫佢保守秘密,佢話:「我哋男人冇講過,但我老婆自己周圍同人講咗。」

    陳柏宇今日喺新城繼續為新歌《無限大》做宣傳,佢指新歌出現一個美麗嘅誤會,大家都以為佢係寫畀囡囡,其實首歌係同一個人合作嘅計劃,不過呢個誤會,同時啟發咗佢下一張專輯構思,佢話:「監製好想我喺新碟裡面多啲參與揀歌,甚至作曲,而呢排講得最多就係囡囡,令我腦海有好多嘢諗到,新專輯題目應該同囡囡好大關係。」

    身為準爸爸,柏宇已經諗定三個教導方針,講明唔做怪獸家長,首先係凡事出發點要好,其次唔好怕錯而失去嘗試勇氣,最後係犯錯要反思原因而知錯能改,佢話:「我冇睇育嬰書,係自己個腦去諗,好似有同太太傾過,不過佢就冇乜反應。我將來唔使囡囡飛黃騰達,但最緊要佢係一個識得幫助同關心別人嘅人。」

    (蘋果日報)

    SHARE