【難怪賴爸爸冧爆】阿嬌認真識做!

    鐘欣潼(阿嬌)與靚仔醫生賴弘國洛杉磯婚禮就在市中心的Biltmore酒店舉行,原來阿嬌成為「人妻」前一晚就喺對面嘅美國銀行大樓(US Bank Tower)內高檔中餐廳擺兩圍,來一個預演晚餐(rehearsal dinner)。

    美式婚禮傳統上,新人在結婚前一日會舉行婚禮預演晚餐,宴請雙方家長、伴郎伴娘以及重要親戚。而喺洛杉磯舉行婚禮嘅阿嬌,亦有「入鄉隨俗」,於24號晚上擺兩圍宴請長輩。

    可能因為婚禮要食西餐,怕媽咪及未來老爺奶奶唔慣,細心的阿嬌專程訂了市中心新開嘅高檔中餐廳利軒(Li Orient)冧長輩。

    利軒位於美國銀行大樓4樓,正正就是酒店對面,方便出入,又有隱閉私人派對房,唔怕被打擾;加上餐廳提供精緻廣東菜及fushion中菜,啱晒長輩口味,阿嬌未過門就咁抵得諗,唔怪知賴爸爸喺婚禮上話希望阿嬌做佢個女啦!

    (蘋果日報)

    SHARE