【洪欣大仔畢業啦!】張丹峰視為己出:未曾錯過哥哥每一個重要時刻

    洪欣大仔張鎬濂(Ashley)眨吓眼已經17歲,兼中學畢業喇!洪欣同老公張丹峰今日喺微博貼出一家三口合照,着住畢業學袍嘅Ashley真係快高長大,已經高過父母,媽咪洪欣留言:「接下來還有更重要的,張鎬濂,我們一起努力。」

    而張丹峰亦貼相留言:「未曾錯過哥哥每一個重要的時刻,中學畢業啦!從幼兒園,小學到中學怎樣覺得一眨眼就過了,時間去哪?還好我們都沒老。」

    洪欣今日電話回覆《蘋果》,講到囝囝中學畢業,笑言唔敢相信,日子過得咁快:「好似冇幾耐咁,佢入中一時,我仲係好擔心,因為嗰時細個,學校離屋企都幾遠。咁快就畢業,當然好開心,但做媽媽嘅,個仔幾多歲,一路都會有唔同階段嘅牽掛,其實讀書係最簡單嘅階段,出到社會就係從新開始,嗰時嘅擔心會多過讀書時,因為出到社會面對嘅問題更加多,不過囝囝好乖,好聽話,希望佢將來嘅人生,可以順順利利。」

    至於Ashley將來升學嘅選擇,洪欣話無論囝囝選咩,作為媽媽都會支持,等7月考試放榜,再作打算:「最重要佢開心,由細到大,唯一希望佢成長過程,將來到老都可以快樂,唔使為其他事擔憂。男仔對事業比較看重,我成日同個仔講,任何事都唔使太緊張,只要盡咗力,就算達唔到理想都唔緊要,最重要問心無愧,快樂同健康。」洪欣仲笑話由細到大幫囝囝儲埋嘅利是錢,會等到佢8月16日18歲生日時,一次到畀番晒佢,唔知呢份算唔算係畢業禮物喎。

    (蘋果日報)

    SHARE