【間接承認整容?】陳展鵬:好粗糙去做,我覺得冇問題

    藝人陳展鵬出席活動,談到他日前為內地應用程式所拍攝的海報,被指樣貌疑似整容膠樣,問是否覺得不似自己?

    他說:「早排影㗎喎!似唔似要交畀觀眾去睇。(會唔會唔鍾意?)冇啦!」問到張海報相可有被人P過?他指內地公司可能趕時間出,自己覺得張相沒有問題:「最重要大家見到我。(自己平時會P圖?)呢啲女仔就鍾意,但有時覺得太重手會妖味重,就麻麻哋,叫佢哋唔好亂擺上網。」

     陳展鵬表示最近甚少出席活動及宣傳工作,這次當作宣傳6月底播出的古裝新劇。問可會擔心網民真的誤以為整容?他說:「我喺呢行都廿幾年,我有冇整容,同之前話瘦面同割雙眼皮,我覺得呢啲茶餘飯後傾吓笑吓都OK,真金不怕洪爐火。(接受微調?)眼見好多女仔畀韓國潮流帶動都幾犀利,但如果畀到自己信心、唔傷身同沉迷,我覺得係可以。(畀你會整邊Part?)我男仔唔使啦,但會做皮膚護理同做美容去班,因為自己鍾意打高爾夫球等戶外活動,所以係幾幫得手。(有打過班?)冇,但接受。」

    陳展鵬仲話唔嬲當係宣傳:「嗰張圖唔係有冇俾人P過,而係國內公司宣傳,可能好粗糙趕時間去做,我覺得冇問題。」

     

     

    (on.cc / apple daily)

    SHARE