【深夜鬧爆網民】湯洛雯:有啲問題真係令我好嬲,尊重啲!!!

    湯洛雯妹妹湯樂瑤( Cassandre ) 最近人氣急升,佢日前開咗個「誠實app」Sarahah,唔少網民恃住匿名留言,盡講一些不禮貌的說話,例如問佢有無接客,甚至有幾個網友直言想同佢發生性行為,雖然Cassandre 都以幽默化解尷尬,其中一個回應係「我想發達,不過都係想吓好啦」,暗叫該名網友別妄想沾污女神。雖然Cassandre 無為這些留言表現出唔開心,但家姐湯洛雯就為此而動氣喇。

    湯洛雯昨晚深夜在IG 發文,大罵某些不尊重妹妹 Cassandre的網民,「當你喺這些App上問我妹妹問題時,請尊重她,有啲問題真係令我好嬲,尊重啲!!!(Please respect my sister when you ask her questions on those app. As a sister, some questions really piss me off. Show some respect!!!)」睇得出,湯洛雯同妹妹Cassandre 非常要好,Cassandre 有講過佢係家姐的頭號粉絲,而今次妹妹畀人欺負,湯洛雯又為阿妹出頭,兩姊妹真係非常有愛!

    湯洛雯同妹妹湯樂瑤感情非常要好。(IG圖片)

    湯樂瑤

     

     

    (hk01)

    SHARE