【賴弘國前妻原來都喺…】阿嬌即畀like!

    阿嬌噚日喺洛杉磯開完婚前派對,成為「台灣媳婦」,遲啲就返港註冊,曾同賴弘國有一段短暫婚姻嘅「華航林依晨」趙筱葳,唔知心情有無受影響呢?

    賴弘國同趙筱葳曾喺節目《康熙來了》放閃,二人拍拖2年,於2016年4月結婚,同年10月宣佈離婚,今年傳出賴弘國向阿嬌求婚成功,趙筱葳亦曾於IG寫道「幸福會循環,悲傷也會循環,當我們想要自己愛的人快樂平安幸福時,就要在幸福的循環中盡一點心力」。耐人尋味嘅文章!頗爲贈興!今次再發文……

    「華航林依晨」趙筱葳今日喺IG留言:「這次真的是來英國帶小孩的,完全心甘情願,而且這幾天的天氣出奇地好,每天都只想在附近公園走走曬太陽,連英國人都說我們很幸運。」估計佢都係覺得個小朋友可愛先一齊影合照,扮湊「小朋友」,跟手佢又獨自離開倫敦,前往下一個目的地。

    原來都喺外國,但就唔係喺美國,而係去英國「帶小孩」,前夫賴弘國近日忙住籌備婚事,前妻趙筱葳先後去咗泰國同日本,近日仲飛埋去倫敦度假。

     

    前妻趙筱葳

    剛才賴弘國喺IG貼出噚日一家人嘅合照,再婚後首度貼相,阿嬌、賴弘國、各自父母、伴郎伴娘,佢稱「My family」,阿嬌都有畀like!

     

     

     

    (apple daily)

    SHARE