【粉絲淚崩激讚】阿嬌微博無晒甜蜜幸福 發文力撐老友!

    鍾欣潼(阿嬌)現身在美國,同老公、即有「醫學界王陽明」賴弘國渡緊蜜月二人世界,新婚期間都不忘關心朋友,當大家期待阿嬌一大堆甜蜜蜜嘅度蜜月相之際,阿嬌一張相一隻字都無寫出嚟,反而發文力撐好友!讓粉絲非常感動,不禁稱讚佢新婚都不忘友情!超有義氣~

    佢台灣閨蜜張韶涵又再涉入家庭醜聞,阿嬌結婚同日,佢就畀舅父姜禮樂翻舊帳,指佢未有履行承諾每月付約一萬五千元港幣供養父母同各買一間屋,指摘她無情,仲要佢下跪認錯:「懷胎你10個月,好不容易培養你當歌星,沒買房說買房,沒匯款說有匯錢,有的話我跪,沒有就是你跪!」更揚言張張韶涵不就範,就會用方法毀其事業。

    張韶涵舅舅姜禮樂(右)前日與她的父親張志宏,向傳媒自揭家務事。 (台灣蘋果日報圖片)

     

    身為張韶涵好友嘅阿嬌,就轉發咗佢上個禮拜一條舊文關於佢嘅舊文,內容講到佢留言轟對佢不滿網民做鍵盤戰士抹黑,阿嬌就留言:「永遠愛你和支持你!給你一個大大的擁抱。」張韶涵fans大為感動,大讚阿嬌新婚都撐好友,「新婚期間謝謝還記得我涵,真的太暖了」、「阿嬌結婚微博上自己啥話都沒說,一上來就給涵打氣,我暴哭」、「Angela有這樣好的朋友,真好」。

    相關圖片

    (資料圖片)

     

    阿嬌對於好友上星期留言畀網民關於佢多年家庭不和,出po支持。(微博截圖)

    其實,阿嬌撐老友唔係第一次,早前佢同與范瑋琪(范范)多年恩怨被翻出來,阿嬌當時就以7字回應:「時間會證明一切」,力撐好姊妹。

    講番張韶涵,佢喺2000年出道即走紅,當中《親愛的那不是愛情》、《隱形的翅膀》多首歌紅到香港,不過佢名途坎坷,事業走紅時,突然診斷出遺傳性心臟病,要飛去加拿大做手術同停工休養。之後就開始不時爆出家醜,包括有指張母趁張韶涵去咗加拿大醫病,就轉走佢賺嘅2,000萬港元積蓄,又傳張韶涵趕母離家,一連串負面新聞衝著她而來。09年6月,張韶涵接受傳媒訪問,灑淚澄清傳聞,並稱:「母女緣分到了,無法強求。

    之後,父母離婚,雙方都指控佢不供養。今年,張韶涵參加大陸歌唱比賽《歌手2018》,翻唱一首冷門歌曲《阿刁》人氣反彈,近日就被舅父爆seed,大呻張張韶涵阿媽要去越南打工謀生,而張爸爸就欠人財務15萬港幣外,仲要做手術坐輪椅。

     

     

    (apple daily)

    SHARE