【之前被指性侵女星】名導陳嘉上認與28歲女演員…

    導演陳嘉上近年於內地工作,之前他被指曾威脅及性侵內地女星鄭爽且性侵,當時他於社交網表示願意與爆料者對質,之後鄭爽即時出聲明,指與陳嘉上合作愉快,更指謠言全都是憑空揑造。又好難怪陳嘉上咁鬼嬲嘅,原來人哋已經有一個拍拖多年、去到見家長地步嘅正印女友,嘩!分分鐘談婚論嫁㗎嘛!梗係要還自己一個清白啦!

    28歲嘅夏沫僑係一名內地演員。

    陳嘉上(中)不時帶夏沫僑見徒弟。

    陳嘉上的女友與他年紀相差30年,是一名28歲的內地演員夏沫僑,青春可人,更拍過陳嘉上執導的電影《畫璧》及《四大名捕》。最近夏沫僑仲嚟咗香港,同陳嘉上周圍甜蜜遊,二人翹住手去shopping之餘,仲不避嫌同住一間酒店,都拍拖幾年咯,有乜所謂?

    夏沫僑青春可人,仲有一雙長腿。

    而陳嘉上接受傳媒訪問時,亦大方承認與女友拍拖多年,更笑言:「估唔到依家有人關心!」說到二人年齡相距30年,大家溝通如何及見過對方家長未時,他謂:「家人都知道,但都唔想多講喇!」

    仲好有愛心添!

     

     

    (on.cc)

    SHARE