【就嚟50嵗】宣萱爸爸:不如生住一個先

    48歲嘅宣萱與入行初期外表冇乜改變,1991年入行至今仍然保持最佳狀態,凍齡技術極高,宣萱早前接受訪問時,碰巧電視台播出佢喺2005年拍攝嘅劇集,相比以往,見佢現時容光煥發,青春美艷更勝從前。宣萱話自己除咗外在勤力保養,護膚、做運動提升肌膚外,保持心境開朗最重要。

    快將踏入人生另一階段,昂然踏入五字頭,仍然單身嘅宣萱自言唔會徬徨,眼見身邊朋友結婚後遇見好多唔開心嘅經歷,佢情願一個人享受生活樂得自在:「我都希望會有(愛情),但唔會成日諗住想要有,身邊朋友影響,結婚唔開心多過開心嘅,有好多例子,有啲唔開心嘅故事,我會慶幸自己好彩,表面睇人哋好好,結婚生仔,但最深處並唔快樂。」

    講到結婚生仔,培育下一代,宣萱表示:「喺我35、6歲,身邊朋友生咗細路,會覺得得意,但湊仔其實好辛苦,過咗嗰個時間冇咗呢個念頭。」而且佢承認思想傳統,唔會先跳步生仔再結婚:「有個階段daddy叫我不如生住一個先,但我唔會咁做我好傳統,有個家庭先,俾個正常佢家庭長大,但依家完全唔急。最重要大家價值觀一樣,兩個人唔同會產生好多問題,一齊住可能多磨擦。例如媽咪用完牙膏我會知,佢整到周圍係,我唔會整到個蓋有漬,呢啲我會『Oh My God』,反而daddy用完我唔知,但呢啲只係小問題。」

    曾經係工作狂嘅宣萱,廿多歲時會專注工作,有時情願犧牲與朋友見面時間,但現時心態改變,放慢腳步追求快樂享受現在:「人大咗,身邊有人有病、好後生就離開,體會咗人生,唔知聽日發生乜事,亦控制唔到,我覺得大家要生活,緊張做嘢,但係都要有時間做鍾意嘅嘢平衡番。我咁多年來冇目標,唔會有個心態打低邊個、或者攞獎、或影后,我鍾意呢個工作,享受過程。冇追求、冇壓力會開心啲。」

    工作再忙,宣萱都會抽時間休息去旅行,佢現時與朋友計劃明年睇大遷徙:「我好驚但又想睇,預咗我會睇到喊,我怕一個動物死,試過拍一個旅遊節目,要殺一隻羊,我就喊到拍唔到,好似為我哋訪問而死,我好鍾意動物,面對時會有啲驚,但覺得呢樣嘢人生點都要睇一次。」

     

     

    (apple daily)

    SHARE