【咁會好大件事】陳豪心痛陳茵媺

    女星陳茵媺(Aimee)出席英皇電影《某日某月》首映禮,Aimee以露肩裝上陣,與老公陳豪(阿Mo)拖到實到場大晒恩愛。

    問Aimee會否怕被劇情感動而眼淺?她表示未有睇過《某》片,希望不會落淚失場,阿Mo則說:「佢湊仔都辛苦,好難得可以從屋企出走,嚟到撐場。」問到Aimee是否已一段時間未有二人世界?Aimee秒答:「YES!都有幾個月喇,身為家長真係好難有時間,難得出嚟當拍拖!(今晚玩夜啲?)咁會好大件事,妹妹每朝五點就醒,我哋就要跟住醒,幾夜都係咁早起身。」

    問到大仔是否代為照顧妹妹?阿Mo說:「仲未識Take care妹妹,我期待佢照顧到自己先,咁已經舒服好多。(小朋友有問你哋去邊?)有問去邊,仲話佢又嚟,又問套戲係講咩,我哋話佢聽係講愛情嘅,佢哋好多嘢都未明。(小朋友睇過Aimee做戲?)冇,太多大人情節,等佢大個啲先。加上平時都唔開電視,我哋睇都要等佢哋瞓咗先,Aimee會揀卡通畀佢哋睇,都係有教育意義。」

    提到暑假將至,阿Mo會否擔心老婆辛苦而推劇?他說:「我都就開劇,要返內地開工。(冇得家庭旅行?)Aimee會帶佢哋返加拿大。(幾日時間都冇?)我都想呀!(明年爭取吓?)人在江湖身不由己呀!」Aimee表示不捨得老公辛苦頻撲,因大仔要上暑期班,今次只能留一個月與公公婆婆相處。

    (on.cc東網)

    SHARE