【網民竟然…】黃曉明爆患抑鬱:我的人生本不該得到這麼多

    黃曉明最近喺大陸宣傳新戲《無問西東》,自爆35歲那年曾患輕微抑鬱,覺得自己喺人生道路上做錯好多選擇,例如選錯好多戲,甚至被狠批演技唔好,令佢覺自己陷入人生低潮。

    回想當年受抑鬱困擾嘅情況,曉明坦言當時完全唔想見人,甚至自卑到一個極點:「連看到小貓小狗都覺得牠們在鄙視我。」

    曉明話後期靠健身發洩,但真正令佢走出低谷,就係老婆大人Angelababy,曉明表示:「結了婚之後重心都放在家人身上,家人最重要,有了孩子彷彿多了一層盔甲。」

    對於曾被彈演技唔好,曉明自認唔係天生演員材料:「我的人生本不該得到這麼多,有了這個好運,我應該承受。」有網民揶揄:「演技不好被批評就會抑鬱……這是玻璃心?」不過喺36歲呢年,曉明憑《中國合伙人》獲金雞獎影帝。

    現年40歲嘅曉明憑大陸劇《神鵰俠侶》、《新上海灘》、《鹿鼎記》等走紅,當年佢同Angelababy拍拖時,紅過女友嘅前度陳偉霆,爆出一句「而我不知道陳偉霆是誰」成為經典,o依家陳偉霆喺大陸越嚟越好,工作做到冇停手,相反,去年做咗老竇嘅曉明,為咗唔想錯過囝囝成長過程,幾乎停工一年。

    (蘋果日報)

    SHARE