【無去學校畢業禮】陳慧琳竟然呷老公大仔醋!

    天后陳慧琳(Kelly)相隔兩年再派歌,她今日到電台宣傳兩首新歌《Be With You》及《花見小路》。問到有否計劃出碟?Kelly指:「依家都係得8首歌,有廣東話又有國語,睇反應先,依家每一個月就會出一首歌。」又自嘲拍攝《花》MV時拗柴,幸好現已康復了很多。


    問到係咪因為成日都要叫住兩個仔仔,依家高音咗?她笑話「無錯」:「開咗個高音位,開咗8年聲。(湊仔好勞氣?)都唔係嘅,係習慣咗。」之後會同仔仔合唱?Kelly透露是遲早的事,不過細仔「小龍包」比大仔「蝦餃仔」更鍾意唱歌,又無奈話:「有畀新歌佢哋聽,但聽咗一陣就走咗去,因為都唔係卡通歌。」

    Kelly表示推出新歌後,工作便接踵而來,但她竟矇查查於細仔的幼稚園畢業大日子安排了工作,:「但內地節目冇得調。(咁細仔會唔會因為媽咪去唔到畢業禮而唔開心?)有Daddy同哥哥就得啦,哥哥係佢偶像嚟排第一,我唔係佢偶像,排第二咋!因為哥哥會同佢一齊打機,咁我唔識。」她又透露為了暑假同仔仔去英國旅行,順便慶祝大仔生日,不惜將新歌發布會押後至8月尾舉行。

     

    (on.cc)

    SHARE