【轉行做燈飾超低調】靠呢樣打動太太:佢話一紮係生日,一紮係求婚

    年年都求婚,仲好搞笑咁次次都揀女方生日嗰日:「佢第一次送咗兩紮花,問佢點解有兩紮,佢話一紮係生日,一紮係求婚,我當然冇睬佢。」

    48歲嘅蔡濟文,同黃翊失聯廿年,大前晚成班同期歌手,包括鄭敬基、杜德智同前女友李樂詩、何婉盈、胡渭康、黎明詩、唐韋琪、江希文、韋綺姍、蔡興麟、文佩玲、洪楗華、莫鎮賢、劉彩玉等等等等,去咗黃寶欣位於九龍城嘅港嘢茶檔「大團聚」。

    廿年人事幾番新,早於千禧年之前已由歌手/演員退下火線、轉戰商場打理家族燈飾生意嘅蔡濟文,真係絕少絕少曝光。就算之前黃寶欣開新店,傳媒想邀請其現身撐好友,蔡濟文都婉言拒絕。2014年鄭敬基個唱,請來鄭伊健任壓軸嘉賓,當時力邀蔡濟文上台一齊唱《Home Alone》,但最後蔡濟文因私事缺席,有點遺憾。

    咁呢近廿年,蔡濟文發生過咩事呢?其實佢太太——前無綫藝人陳珮珊2006年曾接受《蘋果》專訪,當年係兩人結婚四周年,而蔡濟文亦已接手屋企嘅燈飾生意,仲長時間喺上海。陳珮珊由兩人點解拍拖講起。Raymond(蔡濟文)88年參加亞視嘅《未來偶像爭霸戰》進身娛樂圈,後來成為歌手出專輯,當時佢要拍MV,第一時間就諗起陳珮珊。

    「十幾年前,公司安排我同Raymond拍劇試鏡,對佢冇咩印象,但原來佢已經靜雞雞睇上我。後來佢乘機向導演推薦我做佢MV女主角,拍完之後,保母就走,剩佢送我返屋企,佢仲送咗佢隻CD俾我,之後佢一直有聯絡我。」但原來,陳珮珊當時,係有男朋友。「所以我拒絕咗佢,但Raymond一直冇放棄,我媽咪對佢印象都好好,後來我同當時嘅男朋友分手,之後先同佢一齊。」

    98年,蔡濟文到上海,打理家族燈飾生意,當時陳珮珊好唔想,但又唔可以阻止,而且最初都唔係太信任——但蔡濟文好識得處理,當時佢同陳珮珊都未結婚,但就同人講已婚,謝絕艷福。當時兩人就係靠書信維繫感情。陳珮珊憶述:「雖然佢每次只會畫兩個公仔寫幾隻字,但對我嚟講,一個人在外地,收到來信感覺很warm。」

    蔡濟文年年都向陳珮珊求婚,仲好搞笑咁次次都揀女方生日嗰日:「佢第一次送咗兩紮花,問佢點解有兩紮,佢話一紮係生日,一紮係求婚,我當然冇睬佢。」陳珮珊來自大家庭,有五兄弟姐妹,所以婚後未幾已計劃生仔:「我陀大仔Jason之前(兩人育有兩子),已經懷疑自己有咗,但用驗孕紙又驗唔出。記得嗰次我上貨車點完貨,仲好瀟灑咁跳落嚟,事後先至知驚。後來的起心肝去驗,果然有咗。嗰陣老公一有時間就陪我去公園、郊外散步。所有孕婦嘅症狀我都冇,唯一係唔可以食隔夜餸,一食就嘔。」蔡濟文原來真係好Sweet好貼心0架!

    (蘋果日報)

    SHARE