【試過連一百蚊都冇⋯】霆鋒畀Mani藐爆:好細個已經好想幫屋企

    由謝霆鋒同導演火火主理的ViuTV節目《鋒味前奏》,節目中霆鋒分享了很多不為人知的事,之前幾集都係由霆鋒做廚煮畀火火食,今次就調番轉,由火火煮畀霆鋒食。

    霆鋒仲專登帶了自家出品的拌麵畀火火煮,霆鋒說:「我最近研發緊呢啲手工掛麵。一般即食麵,除咗個麵可能係冇添加劑,嗰包醬油其實多防腐劑到不得了。我研究咗兩、三個月,用好多好多薑蔥蒜、日本嘅櫻花蝦,好多唔同嘅調味料,係真材實料熬出嚟,係我嘅一個拌麵。」

    講到食拌麵,火火就回憶住屋邨的日子,他問霆鋒:「你有冇窮過㗎?」估唔到霆鋒話梗係有之餘,仲即刻「想當年」:「有一次同Mani(霍汶希)去撳錢,到我嘅時候,一百蚊我都撳唔到出嚟!跟住Mani好大聲咁話:『一百蚊都冇就唔好學人撳機啦!』本來後面啲人唔知係我哋,跟住啲人全部凸晒個頭出嚟望住我哋……我都試過窮,我都係要捱㗎。」

    冇安全感

    霆鋒繼續說:「我廿歲已經幫阿妹交學費,好細個已經好想幫屋企。到二十歲嘅時候工作開始ok,開始冇畀人噓,就係啱啱《活着VIVA》嘅時候,成件事開始安心啲。我成日咁積極去學咁多嘢,因為我個人好冇安全感,近幾年好啲。」雖然依家霆鋒搞生意咁掂,但原來他依然有危機感:「驚㗎!所以不斷再學嘢囉。」

    (on.cc東網)

    SHARE