【網民狂轟】教人產後12日修身:睇落好唔健康

    雖然不少粉絲讚嘆她產後回復苗條身形,但亦有人批評她鼓吹產後過快收身的歪風:「好彩當年我生個仔時冇社交網站,如果唔係我睇到呢個分享我會想自殺。」又有人表示:「呢個唔係對新媽媽一個好嘅榜樣,佢太瘦睇落好唔健康。」

    60歲美國男星艾力寶雲(Alec Baldwin)早前第4度做老竇,其34歲瑜伽導師老婆Hilaria Baldwin於社交網站Instagram上載她產後12日極速收身的對比自拍照,由原本的大肚子變成平坦腹部,非常誇張!

    Hilaria留言分享極速收身秘訣,表示:「人人身體唔同,但我相信應該一路畀佢活動。有好多刻我想放棄產後減肥。去做運動係最難嘅挑戰。我要強逼自己去做,即使係做少少。但持之以恒幫到我好多,因為個身體想獲得注意,亦都想活動。佢對你嘅血液循環、健康、快樂同力量好重要。我尋日先開始可以做到健身。慢慢穩定咁做。唔好做得太過。每次生產都唔同,你醫生可以畀建議你幾時可以開始做。當你可以時,要對身體有耐性。」

     

    (on.cc東網)

    SHARE