【新手媽媽必學】9個生活小技能

    有無發現,屋企本身已經唔係大啦,但有咗小朋友之後,屋企直頭無埋位擺野添,因為BB啲嘢已經佔據成間屋咁濟,點算好呢?BB啲嘢點放先最慳位?有咩方法可以將屋企有限既空間變得舒服整齊d呢?一齊嚟睇下9個生活小百科啦 !

    #1 碗碟架變小朋友既藏書閣

    冇用既碗碟架可以放置小朋友既填色冊,旁邊仲可以放顏色筆!

    #2 將掛版放浴室

    咁就可以整整齊齊咁安置寶寶既沖涼小玩具啦!

    #3 妙用廁紙筒

    廁紙筒仲可以用黎卷住小朋友既畫作啦!

    #4 更慳位

    聽講,將衣服捲成一條條可能係全世界最慳位既收納法。

    #5 勺住食物圍兜

    有無發現,每次當你把小朋友好好放在BB餐桌前,然後又要轉身東找西找食物圍兜時,總係手忙腳亂?依家,只要將一個小勾貼在BB餐桌後,就可以方便地咁將圍兜攞到手啦!

    #6 令木地板唔再吱吱作響

    屋企既木地板成日都發出吱吱聲?只要用嬰兒爽身粉,撒在有聲音既地方,再用掃把掃到空隙既位置就解決到啦!

    #7 冰格變首飾櫃

    屋企個冰格長年放在雪櫃又無用?不如將佢用嚟裝首飾啦!細細件就fit晒啦!

    #8 自製防滑鞋

    小朋友d鞋總係好容易跣?唔使咁快扔既,試下用熱膠槍將膠水貼在鞋底啦!

    #9 收納大法

    一支支的洗衣液、清潔液、洗潔精唔知放喺邊好?不如DIY一個收納袋,一次過放晒入去,由上而下,由左至右整整齊齊咁放好啦!

    (每日頭條)

    SHARE