【提到洗米華日前生日】松岡李那:生日好開心,不過…

    日模松岡李那早前到西貢出席活動,佢透露啱啱完成寫真集拍攝,預計嚟緊七月書展推出,佢話:「成本寫真都係香港拍攝,因為我喺香港生活咗八年,已經好熟悉香港文化,所以希望寫真都充滿香港特色。」

    問到寫真內會唔會好性感?佢話會有Bikini同內衣照,而且主題係男友視角,所以內容都係一對情侶嘅生活日常照。每年都有唔少靚模推出寫真,問到松岡有咩方法突圍?佢話:「自己其實冇想過出寫真,不過經理人同我提議,自己開頭都覺得好Surprise,但後來又覺得可以趁變老前影一啲好靚嘅相,於是就答應。」

    松岡話到時書展都會落去宣傳,問到知唔知o依家書展唔可以着得太性感落去,佢話唔知仲反問記者點解,經解釋後佢就話性感留番喺書度睇,自己到時會着到好正常咁落去。

    問到緋聞男友周焯華(洗米華)日前生日,有冇同對方慶祝?松岡就話:「生日好開心,不過我哋好耐冇見。」

     

     

    (apple daily)

     

    SHARE