【囝囝送禮物畀爸爸】陳慧琳竟然話:燒咗佢,下次…

    陳慧琳(Kelly)同張智霖(Chilam)今日喺中環出席月餅代言活動,Kelly連續12年擔任代言人,表示合作愉快酬勞滿意,一年一度盛事,Kelly都會將月餅送俾親友,自己嘅囝囝都會食。


    之前都有廣告商邀請Kelly母子檔拍廣告,佢話老公可能介意囝囝上鏡:「我就冇所謂,但影相時休息時間要o氹佢地,即係搵自己笨。」Kelly話反而覺得囝囝鍾意唱歌,早幾日喺學校表演時聽到,一班同學中認到大仔劉昇(蝦餃仔)把聲:「冇咪佢好大聲,但音準就要練習下。但我平時練歌佢會叫我細聲啲,可能唱來唱去嗰幾句佢覺得悶。」


    父親節下星期就到,Kelly會幫忙囝囝準備禮物俾老公,佢又話囝囝曾用紙製領呔,Kelly笑言:「燒咗佢,下次唔用紙,用紙黏土做,仲可以用。」而Chilam喺父親節正日喺上海工作,所以就話唔怪人哋同自己節日慶祝:「母親節重視啲,我善於隱藏自己情緒,張家嘅男人都係內歛啲,其實都係羊毛出自羊身上,佢健康快樂成長就係禮物。」

    問佢囝囝會唔會講「我愛你」?Chilam話:「好難,男仔性格唔會,但我哋常擁抱,俾我抱得時我會抱多啲,雖然佢高,抱起時腳可以掂地。」

    (蘋果日)

    SHARE