【架車攔腰撞埋嚟】當時頭痛頸痛:左邊手冇力同麻痹

    黃長興早年喺天后開設嘅餐廳,最近又變身做越南菜,昨日試業,搵嚟圈中好友陳山聰、李施嬅等到場,黃長興透露除咗有幾個拍檔之外,仲有黃百鳴個仔黃子桓有份投資,黃子桓話:「今次投資6位數字,長興話唔蝕錢。」


    林夏薇昨日負傷到場,佢話:「6月1日出席完慶功之後,我自己揸車返屋企途中,係一個小路出大路嘅位置,突然有一架車攔腰撞埋嚟,我當時頭痛頸痛,後來個女司機落車,覺得自己冇錯,但我架車嘅副駕駛座至車尾嗰邊全部爛晒,即時有報警,第二朝又去醫院檢查,但今朝早左邊手冇力同麻痹,陣間我要去醫院覆診。」


    另外,早前有報道指陳山聰同女友Apple傳婚訊,佢昨日否認:「之前雜誌出咗,女友問我『乜我哋結婚咩?』,我話『乜我哋唔係結婚咩?』,其實我只係同記者提過同有諗過,我哥哥知道我大使,有好多投資嘅項目都叫我參與,想我儲錢,所以唔會今年結婚,計劃下先啦,有好消息我一定話畀大家知。」

    (蘋果日報)

    SHARE