【Torres都驚咗…】楊千嬅:收到消息嗰陣真係嚇死


    荷李活電影《侏羅紀世界:迷失國度》昨晚喺中環ifc戲院舉行首映,劉嘉玲、楊千嬅、陳奕迅、徐濠縈等人有出席。

    雖然今次活動由丁子高嘅公關公司做搞手,不過丁子高日前喺ig貼咗張手臂吊鹽水嘅相片,佢留話食完早餐出咗去跑步,點知個肚好痛,原來患上急性盲腸炎,要立即入院做手術。

    問到丁子高o依家嘅情況,老婆楊千嬅就話:「佢噚晚開完刀,o依家休息緊,如果傷口冇血水出,今晚就可以出院!」唔知係咪真係食完早餐就跑步就出事,千嬅話:「唔關事,佢早餐唔係食好多,醫生話盲腸炎冇原因,可能抵抗力唔好,細菌入腸。初初以為係腸胃炎絞肚痛,之前試過有一次跑跑吓下肚痛,嗰陣佢話消化不良,不過我都有叫佢睇吓醫生,嗰陣佢應該聽我講。」


    千嬅仲話:「不過o依家冇事,休息吓就得,收到消息嗰陣真係嚇死,好似拍劇一樣,但係我冇嚇喊,我以前係護士嚟㗎嘛!」唔知阿仔又知唔知,佢話:「知道,佢都驚咗一吓,噚日係阿仔6歲生日,不過真係好橋,6年前同一日,喺同一間醫院我生咗仔,點知到今日佢又喺同一間醫院攞條盲腸出嚟,大家都要小心身體!」

    (蘋果日報)

    SHARE