【阿嬌度完蜜月】方力申勁大反應:契唔係人哋叫我就會做

    方力申到中環出席某品牌腕錶發佈會,現場仲見到小方嘅父母,原來為品牌鐘錶設計嘅女仔,係方家相交多年嘅世侄女,小方表示:「因為嗰個女仔畫嘅畫,曾經喺我爹哋畫廊做展覽,我哋好friend,所以嚟撐場。」記者笑問有冇機會對襯家?小方話:「佢啱啱結咗婚,當時全家都有祝賀。」


    問到仲有冇其他世侄女?小方笑笑口話:「冇,我都準備搵契女,因為冇女朋友,所以先要搵契女囉。」記者攞番N年前小方同鍾欣潼(阿嬌)嘅緋聞講笑:「叫阿嬌生個畀你契?」小方即刻好大反應咁話:「嘩!咁遙遠,契唔係人哋叫我就會做,都要考慮,唔會自己主動話契。」


    阿嬌噚日偕夫賴弘國返港(不過未簽紙…年底先至舉行婚禮),有冇送上祝賀?小方坦言:「冇,但我有睇報道,知佢啱啱度完蜜月返嚟。」


    覺唔覺得阿嬌個樣好sweet?小方避答:「人哋啲嘢,我唔答啦。」阿嬌話12月擺酒,如果請到去唔去飲呢?小方話:「你要問番人哋啦,我唔答呢個假設性問題。」

    (蘋果日報)

    SHARE