【成就了今日更好的GiGi】黎姿激動眼紅紅:唔好要我喊啦!

    黎姿激動到眼泛淚光話:「呢兩個真係請都請唔到,唔好要我喊啦!」

    自胞弟黎嬰發生車禍後,黎姿代弟打理公司,到今日發展到上市,黎姿致辭時感慨話,自己從人手管理到會計財務學到好多知識,亦希望做到良心企業醫學美容:「我要特別感激身邊兩位重要人,第一個係我細佬,因為佢開始咗呢個醫學美容平台,畀我發揮創造自己空間。第二個係我老公,佢畀咗好多自由空間我去發揮,發展今日更好嘅GiGi。」
    黎姿 弟弟老公的圖片搜尋結果黎姿弟弟黎嬰 (微博)

    黎姿 老公的圖片搜尋結果

    老公馬廷強 (資料圖片)

    《古惑仔》是不少人的集體回憶,不過一眾主角都上了神枱,想他們重聚應該相當困難,今日(11日)黎珈而(黎姿)的美容院開張,不少TVB好友包括林保怡、伍詠薇等都有出席,但最驚喜登場的一定是浩南哥鄭伊健,他和林曉峰突然現身,令黎姿相當意外,浩南哥重遇細細粒的確是經典。
    浩南哥突然揸住技香檳現身。

    事後她接受傳媒訪問,亦表示見到他們很意外,她說:「好開心,冇諗過佢哋(鄭伊健、林曉峰)會出席,我都離開咗娛樂圈咁多年,估唔到佢哋一直冇忘記我,仲咁支持我、愛護我,多謝嚟嘅每一位朋友,我見到伊健、阿Lo佢哋好感動呀,直頭震咗一震,好開心,突然間感覺好似當年《古惑仔》出嚟做宣傳咁,阿Lo又好攪笑,好開心。」


    細細粒呢個造型,絕對難忘。

     

    (hk01 / apple daily)

    SHARE