【《美女廚房》播映2集即被鬧爆】美女學徒又内訌互鬥

    「香港素食會」昨日亦發表聲明,指《美女廚房》「處理動物食材時未能按正常程序處理,包括將未宰殺的動物活生生的扔進鍋裡活烤,增加動物不必要的痛苦,虐待動物的畫面引起觀眾不安。另外,大部分煮好的菜式亦因未經正確烹調而被直接扔進垃圾筒,浪費食物。」要求通訊事務管理局正視。
    (影片截圖)

    「愉快動物研究所 Happy Animal Lab」fb貼文寫道:「魚類和甲殼類不會發聲,即使被人抓痛了,或是掉在地上,或是活生生的扔進鍋裡活烤,觀眾都感受不到牠們的痛楚」,「牠們的沉默,令牠們成為一場鬧劇裡的犧牲品」。至於嗰啲夾計玩「戲劇效果」,例如叫嘉賓扮蠢刀當鑊鏟、M&M朱古力炒飯,睇到觀眾都覺得難堪。
    (影片截圖)

    無綫昨日回覆傳媒稱,至今收到兩個有關節目處理食材的意見,日後喺處理食材上「會多加注意」。
    (影片截圖)

    魚類同甲殼類唔識講俾大家知,佢哋喺節目中承受幾大嘅折磨(不必要嘅!)同痛苦(節目嘉賓邊睇邊笑),但人類識吖嘛。今日有周刊報道指,有份拍《美女廚房》嘅「外援美女學徒」不甘無綫「大細超」、錫晒自己親生女如拍過《三日兩夜》嘅伍樂怡、王卓淇、陳展鵬女友單文柔等,仲有電玩世界的「宅男女神」洛兒,每集都俾佢哋大頭仲有對白,而非親生嘅呢班「外援學徒」,就要做佈景板,長時間齋企。

    報道引述爆料者稱,節目每周錄一集,每次錄嘅時間長逾十個鐘。長時間「罰企」仲要做佈景板,好慘咁喎。但亦有另一個版本,就係話有啲「外援學徒」遲大到當冇事發生,又為搶鏡批踭攝位出陰招。
    (影片截圖)

     

     

    (apple daily)

    SHARE