【大肚都倒吊影婚照】Coffee覺得無聊


    28歲林芊妤(Coffee)今年5月被《蘋果》率先爆佢同拍拖三年多嘅37歲男友翟志榮入紙申請結婚,已經懷有身孕嘅Coffee,宣佈雙喜臨門。


    陀B五個月嘅Coffee,預產期係10月尾,但Coffee依然未見肚,佢仲不時出埠旅行同繼續教瑜珈,之前Coffee就係ig貼過同未婚夫係崖邊影嘅婚紗相,當時都幾牙煙㗎,好彩有未婚夫全程旁實,今日Coffee就再貼婚照,今次雖然唔係喺崖邊影相,只係喺樹林影相,但係佢兩公婆依然做出一啲藝高人膽大嘅動作喎!


    Coffee貼咗好多相,其中一張,翟志榮就將Coffee抱起,將懷有5個月身孕嘅coffee倒吊,真係幾危險㗎,但係Coffee就一啲都唔驚,仲係到大笑,真係藝高人膽大。


    Coffee留言話:「以前經常穿婚紗去活動和拍照,而我對婚禮又沒什麼憧憬,所以本來連結婚相也不想影,但想留個念所以還是要拍,我們倆都當是例行公事,不夠半小時我們就覺得無聊了,只顧想着下午吃什麼好,像兩個小朋友去公園玩那樣,反而要感謝攝影師的堅持,令我們能順利完成拍攝,謝謝我Sis為我弄的花兒,很美」。

    (蘋果日報)

    SHARE