【BB郁得好犀利】前港姐護巨肚:坐又辛苦、瞓喺度又辛苦

    之前曾忽然作動,原來只是一場美麗的誤會,她日前挺着巨肚與老公恩愛看電影,事後向傳媒坦言兩個夠晒數,生埋今胎就「封肚」!

    與老公已育有一子。

     

    懷有第二胎的前港姐葉翠翠臨盆在即,現時肚已大到不得了,早前她忽然肚痛「作動」,原來只是誤會。日前她被發現挺着巨肚在金鐘出巡,只見身穿碎花大肚裙的她與老公周曉東現身商場,翠翠步履較慢,但精神不錯,周曉東全程拖實太太,Sweet到爆!二人行到戲院大堂後即換票入場,欣賞近期熱爆的恐龍電影,散場後便驅車返歸。

    醫生指刻下翠翠胎兒已足磅,肚大令活動難自如,難怪她近兩個月深居簡出街。今趟周曉東陪太太「出巡」,其實是想氹愛妻開心,替她減壓,認真體貼!事後記者致電翠翠,她說:「係呀,依家喺屋企坐又辛苦、瞓喺度又辛苦,佗得比上次辛苦,上次個肚冇咁大,加上要照顧囝囝同家人嘅起居飲食,所以我最多只係周末落街陪囝囝游水咋。(老公陪出街睇戲?)佢一早訂咗飛,不過入到戲院BB郁得好犀利,好彩老公坐喺隔籬,我先唔擔心咋。」翠翠揚言「兩個夠晒數」:「因為唔想假手於人,想自己湊番,所以打算生埋今胎就封肚。」


    由於要照顧家庭,翠翠約一個月前因太攰導致身體不適,醫生叮囑要「瞓床」,幸最終無大礙。問早前與家人慶祝母親節,卻被寫成「當家人係阿四」,翠翠無奈說:「當時係陪奶奶買咖啡機,老公話唔想送貨,奶奶話都唔係好重,佢主動要自己拎。期間我發現有位,指畀奶奶睇叫佢去坐吓,點知就被寫成『指奶奶做嘢』,問心真係有啲唔開心囉。」

     

     

    (on.cc)

    SHARE