【自己知自己事】《深宮計》李美慧同曾文豪講:唔好嘥我時間

    06年落選港姐、現年31歲嘅李美慧嫁個有錢人,同「福建幫第二代富豪」之稱嘅曾文豪本月初共偕連理。曾文豪近年十分低調,其父親係曾叱咤商界嘅百億富豪曾紀華,97年離世後,將大部分財產留俾二房(馮婉琳)所出兩子,即曾文豪同曾文能。金融風暴後,曾紀華百億王國資產損手不少,之後曾文豪亦鮮有亮相公開場合。

    李美慧上月婚訊曝光之時,已懷有身孕,就連《宮心計2:深宮計》嘅皇上馬浚偉都知仲爆響口,李美慧並不介意同大家分享喜悅。上月李宣傳《深宮計》時,表示係拍完劇集《深宮計》之後先至認識曾文豪,稱係朋友介紹,識佢嗰陣唔知男方家底。兩人拍拖半年就決定共諧連理。
    深宮計 李美慧的圖片搜尋結果

    深宮計 李美慧的圖片搜尋結果飾演陳煒近身宮女秦槐

     

    不過,李美慧喺今日出版嘅周刊訪問則稱,有錢人唔係傻人,如果你懷著目的埋身,對方肯肯定知,而且一定會起你底。

    李美慧在訪問中稱,其實佢識曾文豪之前,都識好多有錢人,當然亦識好多草根階層朋友。佢個人認為呢,拍拖唔係講樣,亦唔係講家底、年紀,所以即使曾文豪大佢25年,佢都覺得冇所謂。只係最初大家仲「摸索」緊嘅時候,李美慧自言「自己知自己事」,既不夠美亦不夠慧,亦唔想令曾文豪以為佢埋身另有目的。結果都係由曾文豪主動以短訊表白。
    深宮計 李美慧的圖片搜尋結果李美慧與老公曾文豪

    李美慧已屆31歲,雖然佢話同有錢人交往千祈唔好太急進,亦覺得男方年紀真係唔係問題,但問題係——女人三十,李美慧好想有個家,所以同曾文豪交往未幾,已向對方明言,佢好想有個家,結婚生子。如果男方只係抱持觀望態度拍下散拖打發時間,李美慧說得很明白:唔好嘥我時間。

    於是,兩人計劃結婚,李美慧亦馬上不設防。本月3日,正式成為曾太。

     

    (apple daily)

    SHARE