【今後的每一天】陳凱琳:感謝你總是讓我成為你生命中的「第一」

    「所以今天以及今後的每一天,我想說感謝你總是讓我成為你生命中的『第一』…」

    今日就係父親節,出名係孝順女嘅藝人陳凱琳(Grace)琴日就提前喺社交網祝爸爸父親節快樂,佢上載一張攬實爸爸嘅合照,見到相裏面兩父女笑得好開心,Grace仲以英文發長文講述爸爸對佢嘅愛,大致係話:「我知道明天才是父親節,但我想成為第一個把這個信息發給我父親的人。」

    Grace仲講到爸爸永遠係佢嘅「第一位」:「爸爸,從我小時候起,你永遠是第一個來接我放學,當我打電話回家時,第一個接電話,第一個問周末我想去哪裏吃飯,第一個去外地公幹會買紀念品給我的人,當我告訴你我未來的計劃時,第一個支持我的人(好吧,也許媽媽和你都是第一)!所以今天以及今後的每一天,我想說感謝你總是讓我成為你生命中的『第一』父親節快樂!」係愛呀陳爸爸!
    陳凱琳 家人的圖片搜尋結果Grace父母

    陳凱琳 家人的圖片搜尋結果

    鄭嘉穎係咪排第二呢?

     

     

    (on.cc)

    SHARE