【講到關智斌】張敬軒:其實咁耐以嚟我哋都冇減少…

    歌手張敬軒一連6場紅館「HINSIDEOUT張敬軒演唱會」完成最後一場,軒仔多次感動落淚,由於觀眾反應熱烈,唱至11時58分超時完場。

    當時軒仔致詞多謝各合作單位,但講Credit之前,軒仔忽然話:「其實我前兩晚先至喺紅館見到神蹟。當Boy’z上到嚟之後呢,我見到就連傷殘位嘅人都企晒起身,我係第一次喺紅館見到神蹟!」之後軒仔再介紹一輪credit,講完之後,就問觀眾喇:「你哋想唔想有嘉賓呀?我就想睇下紅館點樣可以核爆!」語畢即走去台邊,邀請Kenny同Steven上嚟——留意番,軒仔係拉Kenny上台,Steven就係自己上台。一上到台,唔使講啦,未上已經核爆咁樣樣,Steven話:「Ai,我走先喇!」

    軒仔轉身即追住Steven:「你唔好走呀,你好重要0架!冇你點成事,你哋係Boy’z!」明明觀眾已不停尖叫,軒仔仲嗌大家:「俾啲聲嚟聽下?!」全場嗌得更起勁。軒仔再話:「真係唔明點解,Boy’z同我會變成大家嘅集體回憶。我哋都唔係好老啫。」

    此時觀眾又再瘋狂尖叫。軒仔笑言:「其實我哋都係00後。」軒仔又問:「大家想唔想再睇Boy’z開演唱會呀?」全場又嗌。此時Kenny忽然嗌:「我見到老闆(楊受成)呀!老闆不停咁點頭!」大會鏡頭亦馬上pan去拎住bom bom棒企咗起身嘅楊受成身上。

    「上次就嘈到聽唔到,咁今晚我哋就唱多次《死性不改》。」噢,都係唔唱《預言書》。唱完喇,軒仔感謂:「唉,咁就已經十幾年喇。」Steven此時問:「如果我哋真係開演唱會,你嚟唔嚟做嘉賓?」軒仔話:「嚟!」再指住Kenny話:「我同佢合唱《眼紅館》都得吖!」

    兩人落台後,觀眾仍不斷嗌encore,軒仔笑言:「紅館嘉賓俾人嗌encore都係第一次見。我哋上次之後有溝通過,佢哋真係好快會開演唱會0架,你哋等下啦!」


    軒仔演唱會慶功宴上表示因為觀眾很好,所以每晚都好感觸好感動。講到Boy’z即興上台第二度任嘉賓,軒仔笑言:「第一晚驚喜啲,升上嚟,今晚Boy’z一早坐在觀眾席。本身諗住今晚冇嘉賓嘅」軒仔續說第一晚完騷後有老歌迷表示失望,很多想聽的歌軒仔都冇唱,所以第二日軒仔即調整Rundown,都係想令歌迷開心。

    做女人上癮

    提起「降兩度」的造型,軒仔笑稱:「我本人就係斯文啲嘅,而「降兩度」把口就賤啲,所以,有個分身係好玩嘅。(真係剃腳毛?)係呀,晚晚都剃,咁有啲睇唔到嘅位咪唔剃囉,即係格肋底呀!原來剃腳毛都要成個鐘,要換兩塊刀片。(咁硬?)我堅挺嘛!(太粗生?)係出得好快,鬚都好啲,腳因為想佢睇上嚟有光澤就着絲襪,但太粗試過刮爛對絲襪,真係女人不易做。」

    親自搵Boy’z做嘉賓

    講到是他親自找關智斌(Kenny)和Steven做嘉賓?軒仔說:「係呀。(冇推你?)冇,但Steven真係推劇組飛返嚟。(唔尷尬咩搵Kenny?)唔尷尬,不嬲都唔尷尬,係等緊啲機會,冇平時啲收收埋埋,邊會有今次咁爆嘅核彈呀!(咁你都編排咗十幾年喎?)咁真係有紀念意義先搵佢嘅。(點報答佢?)我哋之間唔講呢啲。(咁講乜呀?)講心囉!講心唔講金嘛,心意嚟。」因之前有傳兩人已「斷交」,是否再見亦是朋友?軒仔笑言:「等我諗下點答先……其實咁耐以嚟我哋都冇減少來往,只係有時啲報導唔想出到嚟答怕愈描愈黑咁。(關係一直Keep住?)咁多年都係好好、好好嘅朋友囉,好Close嘅朋友,新聞又好傳聞又好,有啲嘢愈講得多愈無私顯見私咁,同埋啲花邊新聞,蓋過咗我哋嘅努力,關智斌唔會因為張敬軒而見報,而張敬軒亦都唔需要因關智斌而見報,呢個係我哋大家有時封口嘅原因。」 

    替胡定欣抱不平

    而軒仔都逐一多謝容祖兒、陳慧琳、楊千嬅、胡定欣來做嘉賓,但問到可有留意網民說找胡定欣做嘉賓有點失望?軒仔稱都看不到太多,覺得網絡上的意見值得參考,但單看幾個留言就不太公平。

    搞開騷門票好頭痛

    至於有歌迷以「報失門票」入場而被拒門外,軒仔稱不太清楚這件事,但就他而言每次開騷門票都令他好頭痛,單他為歌迷會訂飛就墊支超過100萬元,但每次都有人甩底,今次他就硬食了幾萬元飛債,亦搞到開騷前凌晨三點他仍在分飛。

    (on.cc東網/蘋果日報)

    SHARE