【唔係黃文意】唐文龍直認同佢…


    今年48歲嘅唐文龍,感情生活一直備受關注,之前就傳佢同年僅25歲嘅「億萬千金」、無綫36D咪神黃文意(Mandy)暗撻,共譜父女戀,可惜神女有心,男方就否認戀情,最後當然緋聞亦不了了之,今日就有周刊報道指,唐文龍約咗30歲嘅楊柳青撐枱腳,而唐文龍回應周刊時更直認同楊柳青相處愉快,會聯繫下感情先喎!


    周刊報道指,唐文龍當日相約楊柳青喺蘇豪區一間餐食飯,仲話佢哋兩個見面時已經好開心,女方就不時掩面同撥頭髮,意態撩人,食飯時仲有講唔停,似有講唔完嘅話題。報道指,佢哋呢餐飯共食咗成個鐘頭,離開時,唐文龍見到身穿4吋高踭鞋嘅楊柳青,仲好man傍實女方。


    原來唐文龍同楊柳青「緣起」於拍攝大台劇《溏心風暴3》時認識,報道指,唐文龍直認同楊柳青拍完劇後都仲有聯絡,佢話係因為之前搵過女方做佢特輯嘉賓,至於係咪有發展空間,佢就話要做好目前工作先喎,但文龍話同楊柳青相處得好愉快,大家聯繫下感情先喎!

    今早唐文龍回覆《蘋果》時表示:「唔係拍拖,我哋朋友關係。我哋最近練習詠春多咗,有出來聚聚傾計,柳青之後會幫忙拍攝我師父詠春特輯,我在籌備製作,所以最近見多咗!」

    (蘋果日報)

    SHARE